HEADACE

hai awak . . .
sakit kepala yg menjadi-jadi ni ! aww . . .  macam nak pecah kepala saya , tapi tak tau nak buat apa dah  , tidur dah , makan ubat dah , meroyan je yg belum . . . so apa lagi menaiplah saya saat ni walaupun dengan kepala yg sakit ni . . . redha je

someone out there suruh saya pergi klinik pepagi ni ,rasanya doktor saya bangun tidur pun belum kot . . dia kata orang yg cakap sakit kepala tu best ialah orang yg takut makan ubat . .  tapikan kalau awak nak tau  yg sebenarnya dia pun takut makan ubat hehehe . . but dia tak pernah cakap dia takut tapi dia cakap ''dia tak suka ubat'' boleh pulak gitu ekk  . . . haha ubat dan saya dah macam jajan dah ni boleh
dia kata saya takut ubat ? ooo my gay . . .

awak . . . setiap sakit yg datang tu ada hikmahnya dan sebagai insan yg cute macam saya setakat sakit kepala ni ,alahai . . .  selagi saya boleh tahan saya tahan sekiranya dah tak tahan  . . .  baru saya pergi cari doktor, tu pun nak cari doktor yg handsome ,taknak yg tua  nanti kepala saya makin sakit !! hahaha nampak sangat permainan nakalnya disini huuuuu . . ini bukan salah saya , ni salah idea yg datang dari kepala saya yg sedang sakit ni kot , mengidam macam-macam pulak . .selalu tu doktor tua yg dicari kononnya lemah lembut,bersopan dan mesra . . .tiba-tiba harini nak doktor muda dan handsome pulak !!!! macam comel jerr...macam comel jerr . .  . hehehe


Chanelblissxo ღ | via Tumblr

*layan lagu si Tegar yukk . . . . ku yg dulu ,bukan ku yg sekarang . . la~la~la



Comments