HORMAT PRINSIP SAYA PLEASE

aktiviti untuk berriadah malam ni 'kensel' bila gerimis sepi melebarkan sayapnya . aah . .bosan je duduk rumah seharian cuti ni .bergurau dengan kengkawan di facebook tadi dapat juga buat hati ni happy sikit  . .  tapi tak banyak mana pun sebab jiwa saya memang sedang serabut sekarang ni !

 anti-love3.gif

kadang-kadang mau aja deaktif semua laman sosial yg ada milik saya ,lepas tu duduk dalam bilik ,study and study and study all the time sampai pecah kepala otak ni. . namun mampukah saya buat begitu ?? mustahil  . .  . ntah laa . . waallahualam ~

love8.gif


apa yg saya nampak dilaman sosial saya ni,yg  patah akan tumbuh , dan yg hilang bakal berganti . .bila saya diremove oleh seseorang , akan muncul 2-3 orang meng'add' saya pula so sampai bilakah ianya harus terus-terusan begini ? sampai saya mati maybe . .  sebab mati itu pasti so saya berani menyatakannya disini .

lyrics499.gif

namun begitu hanya satu permintaan saya kepada teman-teman laman sosial saya ni   . .sebaik mana pun saya terhadap awak ,jangan pernah menabur kata-kata 'cinta' atau pun jatuh kan hati awak kepada saya , kerana pekara itu hanya membuatkan saya hilang rasa hurmat kat awak , lagi pun ayat-ayat awak tu bukan saja buat awak malu sebab di'reject' malahan saya makin menjauhkan diri saya dari awak lagi . .sila paham prinsip diri saya ni . . . dont say that you love me babe . .  ayat tu saya tak nampak seksi pun :p


awak. . oo awak .  .jangan ucap cinta kalau awak masih menganggap cinta tu umpama beli surat khabar yg mudah  didapati  dimana-mana ceruk  tempat dan bila pun ketikanya  . . . .sila paham~

by the way . . . guys . .

87.gif

yes i will . . .

Comments