I AM SECRET ADMIRE ??

hi there . .
korang mungkin pelik dan hampir tak percaya  bila saya kata bahawa saya sebenarnya suka , minat kat 'suaminya orang' haaa . . pecah tembelang dah ni ? katanya inilah sikap buruk blogger yg menggunakan blognya sebagai diary ! habis semua dia luahkan di blog,dah tu hampir semua kawan-kawan bloggernya baca dan MEREKA TAHU !!! haish  jap. . jap . . cerita saya belum habis lagi .

bila dia hadir dalam kehidupan saya ,dan seringkali tepandang wajah dia ,mata saya kompem tak berkelip , jantung saya dupdap macam nak meletup ! dan suara halus yg keluar dari kerongkong sempit saya ialah  . . waw . . .here you are  , you are my man . . .  *tapi kalau ada mama ,saya akan cakap dalam hati je ,takut mama marah ;)

namun ,peliknya walaupun saya tau dia ada isteri,ada anak, ada ramai perempuan disekeliling nya saya tetap kata dia yg saya suka !! gila ke hape saya ni ? entahlah . .tapi tu lah realitynya ! lihat tubuhnya yg berketul-ketul macam kentang holland , muka dia yg manis macam madu lebah kampung bila tersenyum , suara dia yg tak garau sangat dan tak halus sangat ,dan penampilan dia yg seakan hero holywood saya mr jhonny dip  . . .akhirnya saya akur dialah pujaan saya untuk keseluruhan jejaka semalaya ni !! alamak banyak cakap pulak ,nak tenguk wajah beliau ??  jum . .




ahha ada lagi . .



wow . .

ko ade ??? ahaaa . .


oh makkaw haha
kenapa saya suka dan minat beliau ? senang je, bila dia belakun ,dia belakun dengan sempurna sehinggakan saya rasa yg saya sedang berlakun disisinya haha dan bila dia bercakap dengan wartawan pun maintain je mood dia tak serabut ! i love this ! dan lagi satu yg buat saya minat sangat kat dia ialah dia jadikan isteri comel dia tu sebagai PA dia  . . waw best la tu ,taklah si isteri bosan dok menunggu dia kat rumah je ,sambil melayan karenah anak-anak ,at least isteri dia tau bagaimana suami dia buat kerja untuk mencari rezeki untuk keluarga  . . wow . .  abang Aroon Aziz memang power  .  .eh . .memang awesome ! power tak power bukan kerja saya nak komen oke haha . . gurau je bro !!