JUST FOR YOU

Hi . .

ada sesuatu yg  nak Saya beritahu kat awak bila saat bosan macam ni . .

6.gif

hehe saya bosan tahap kuda laut ni awak . .
kalau lah ada sayap , mau aja saya terbang mencari awak disana  . .kita sembang pasal kehidupan dan rindu sesama kan . . hmmm tapi saya dah cari kat semua pasaraya di johor bharu ni...memang tiada sayap yg mampu saya guna untuk terbang mencari awak . . .  *kecewa*

hh66.jpg

yeah this is true !!!
really miss you rite now . . .  emmm
pic40.gifpic43.jpg

Comments