Skip to main content

KOPI-KOPI AGOGO !!

cinta alam maya ?
pepagi dah di ulamkan dengan persoalan ini bila masuk page Santai Ben Ashaari  . .*kalau sudi  like lah ye * apa yg menariknya ialah komen kawan -kawan abang ben dan followers dia hehehe . . nak saya kongsikan disini untuk menjadi panduan kita bersama  . . . rasanya lebih elok saya copy paste kan komen-komen tu . .

Cari jodoh di alam maya .
Sejauh mana anda mampu percaya padanya ?
254 people like this.
  

Nisya Zarisha
jodoh alam maya?alhamdulillah..dah 7 tahun skrg ni...anak pn dh 3... :p
Like · 26 people · Reply · 11 hours ago

Muhammad Azim Farhan Hussein
alhamdulillah dah bertunang , inshaAllah kejinjang pelamin hendaknya . semua ketentuan Ilahi :)
Like · 21 people · Reply · 11 hours ago
1 reply

Santai Ben Ashaari
Saya pon .. hehehe .. kenal melalui internet gak .. kawan dulu .. pastu kawinnnn ..
Like · 8 people · Reply · 8 hours ago

Miszz Mawar
Ats ke hendakNya.. terpulang pd individu itu sndiri..bg sy.. sy percaya..
Like · 6 people · Reply · 11 hours ago

Mariyam Nana Nabella Ishak
Sy knl hsbnd sy dlu mlalui laman sosial Tagged mbawa ke.FB..xlama pas 6bln knal kami amk kptsn utk bnikah..alhmdulillah da 3 tahun usia pkhwinan kami..ad anak prempuan 1thn 10 bln..
Like · 11 people · Reply · 11 hours ago

Mashitah Saidin
jodoh boleh datang dgn pelbagai cara.
Like · 6 people · Reply · 11 hours ago

Asyraf Zuhairie
bg saye saye ini salah satu alternatif dan ikhtiar..kepercayaan ltak kpd Allah..
Like · 10 people · Reply · 11 hours ago

Intan Seriwani
alam maya dulu dgn skarang x sama...dulu ada rasa percaya sikit sekarang susah byk nk caya huhuhu
Like · 6 people · Reply · 11 hours ago

Fira Faheera
tak percaya pada mulanya. tapi ketentuan tuhan tak siapa menduga bahawa perkenalan boleh bermula di mana mana. bermula dari alam maya, kini sudah pun lapan bulan berumahtangga dan bakal menimang cahayamata. sangat bahagia dengan dia
Like · 7 people · Reply · 10 hours ago

Shazana Muhamed Sa'ad
Dulu sy juga meraguinya tp rupa2nya sy antara yg bertemu jodoh melalui perkenalan di alam maya. Yg pntg keikhlasan dan kejujuran dlm membina hubungan.
Like · 7 people · Reply · 11 hours ago

atin Atira Rozaini
Alhmdulillah..dh kwen pn :)
Like · 4 people · Reply · 10 hours ago

Zaidi Nawawi
hanya wasilah. kena kenal secara offline juga
Like · 3 people · Reply · 11 hours ago

Ros Ritsu
Ada... mgkin yg bnasib baik. Skrg ramai yg bz kalau nk mcr dpn2..
Like · 3 people · Reply · 11 hours ago

Budu Bilis
sy bertemu dgn suami di tagged and kami dh kawin 1 tahun 5bln :D Alhamdullillah :D
Like · 4 people · Reply · 10 hours ago

Maisa Mia Zack
ntah le....bersyukur x kenal husband kat alam maya.... :)
Like · 2 people · Reply · 11 hours ago

Miszz Mawar
Sy nie pn dlm.perncgn untuk bertung dgn die yg sy knl mlalui fb group yg di asaskn ank2 johor.. 1thn lbh pkenalan... septutnya tung bln 12 nie tp tpkse tnguh sbb ayh nk lepaskn 100 hri pwmergian mak.. mak 8.10 nie bru genap sebulan menghadap illahi.. insyallah xde pape thn dpn bru ikat ptungn..
Like · 2 people · Reply · 8 hours ago

Noris Fariza
sy& suami melalui jodoh.com.alhmdulilah ank dh umur 2thun.jarak beza antra kmi 20 thun..kyakinan & twakal slalu
Like · 2 people · Reply · 3 hours ago

Mastura Zakaria
jodoh blh mai dari mana2 walaupun kita x terfikir sblm ni.hihihi
Like · 2 people · Reply · 3 hours ago

Suhazelini Ali
saya kenal suami saya melalui forum teratak santai. kenal thn 2008 & 2010 kami nikah.....

Mohamad Khairul Amir
Sejauh anda mempercayai Allah y pemberi jodoh....jodoh ada di mana2....terpulang pada niat masing2...
Like · 2 people · Reply · 8 hours ago

Che Shazasheema
yg penting kna brhati2..(:
Like · 2 people · Reply · 11 hours ago

Fa Zila
tak percaya langsung..
Like · 1 person · Reply · 11 hours ago

Julia Johari
Terpulang pada ANDA yang sedang mencari ..kalau dpt yg sesuai ada agama yang paling UTAMA................BOLEH DIPERCAYAI..Alhamdulillah teruskan saja =D
Like · 3 people · Reply · 10 hours ago

Ehmek
Tak berapa percaya.banyak yang menipu.dah kawin tapi kata bujang.
Like · Reply · 11 hours ago

Riezuan Abdullah
Jumpe dlu bru taw
Like · 1 person · Reply · 11 hours ago

Saberi Pendi
-ve...
Like · 1 person · Reply · 11 hours ago

Ahmad Aduar
Kwn sy kenal kt FB.. dh kahwin pun.. dia first time jumpa isteri dia time tunang.. jodoh ni kan kuasa Allah.. tak kisah la mana2 pun.. jodoh itu rahsia Allah.. bukan kita yg pilih..
Like · 1 person · Reply · 3 hours ago

Miz Shiema
Zmn skrg kn hati2....niat org kdg kte x taw...tp pmpuan la yg sllu kna...sdgkn niatnye tulus suci..
Like · Reply · 8 hours ago

Miz Shiema
Berbeza dlu n skrg.....
Like · Reply · 10 hours ago


awak oo awak  . .  so lepas ni sama-sama lah kita menggunakan akal dan minda untuk menilai satu-satu keputusan , yg diatas tu semua nya otai-otai cinta tu hehehe dan yg paling tak tahan bila tuan punya page tu pun mempunyai pengalaman . . .ceh . . . caya lah bro

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx