MANA MALU NYA

Photo: see APTB larh.. :p
*awak pastikah ini gambar sepasang pengantin baru ??? maybe not  . . .

~anak melayu
~masih remaja
~post photo dalam keadaan begini  . . .

salah siapa ? masalah dunia sekarang  berpunca disini sebenarnya . .
saya yg tiada kaitan persaudaraan pun dah mula sedih  dengan adik-adik diatas ni , awak bayangkan jika kedua ibubapa mereka yg melihatnya ? sebak hati seorang ibu yg telah mengandungkan mereka , hancur hati seorang ayah bila dapat tahu inilah keadaan sebenar anaknya yg disayangi . . .tergamaknya korang melukai hati insan -insan itu ???

nanti dah 'termengandung baru nak cari mereka? baru nak menangis ? air mata darah pun dah tak berguna lagi . . ingat boleh lagi dicantum yg dah koyak tu ??bagaimana jika sebelum ni ada insan yg bersangka baik kat korang dan  dapati inilah perangai korangyg sebenarnya ? mana sikap malu korang tu ? nauzubillah himinzalik . . .  :'(

*saya berpesan utk diri saya sendiri jugak . . .


girl . . .kalau dia sayang awak,dia takkan buat begini kat awak . . .  dia sayang awak atas niat yg belum pasti kesahihhannya . . saya tak mau komen apa , tapi sekadar berkongsi agar hamba Allah yg diatas ni ,cepat-cepatlah bertaubat kerana pintu taubat masih ada lagi terbuka untuk mereka . . .

persoalannya . . bagaimanakah akan terjadi jika kerajaan kita mengamalkan hukum hudud ?  apakah nasib mereka berdua ini ? awak yg pakar agama je yg memahani situasinya  . .  . :)

*takbir*

Comments