MELAYU PELUPA ?

memang serabut bila sebelum ni ok-ok je ,lepas tu terus KO !

saya yg tak berdosa ni jadi mangsanya ! kena ke mengeluh ? ah memang pening ,mau pengsan pun ada  dah ni ! nasib baik antibodi saya kuat dan masih boleh bertahan lagi huh !!kalau tak , dah tentu ambulan dengan nurse cun 4 orang  dah tiba depan rumah petang ni , nak ambil saya untuk  dibawa ke wad kecemasan sebab  dah nak koma dah ni !

kenapa manusia cepat sangat ubah fikiran ?

apakah sebab akal dia kuat? atau daya ingatan dia kukuh ? atau memory dia belum penuh dan masih banyak lagi yg kosong diminda ? atau melayu mudah lupa ? saya pun tak yakin untuk mencari erti pada maksud kata- kata macam ni. apa yg saya tau , ramai manusia memang mudah berjanji tapi tak mudah untuk menepati janjinya ...




Comments