MR ARROGANT DI PAGE ??

hai rindu  :)
salam maal hijrah buat semua  ..apa azam baru ? nak tambah ilmu ? nak tambah friendlist ? atau nak tambah duit di simpanan? semua itu perlukan usaha bukan hanya mengharap ye  . ..

semalaman ini saya hanya di page kesayangan saya iaitu page aku sayang kamu . .manja dan nampaknya makin ramai yg menjadi peminat page itu walaupun saya dah lama tak update status disana ! dan admin yg lelain pun macam dah sibuk sekarang ni so mereka pun dah jarang nampak bermuka buku . . . takpe saya hanya berkongsi apa yg perlu maka jika tiada idea yg hendak dikongsi maka saya dan yg lelain hanya berdiam  . . itu lebih baik kot dari menghangatkan suasana dengan pekara yg menghuru harakan keadaan . . . page saya page jiwang dan ilmu ,bukan page bahan orang  . . heee~

baru tadi saya menerima massage dari seseorang yg katanya :

penghantar text : salam

aku sayang kamu manja : wsalam

penghantar text : ni jate ke tino ?

aku sayang kamu manja : admin disini semua perempuan :)

penghantar text : handsome tak dia ni ?





aku sayang kamu manja : handsome la :)

penghantar text : kenal dak dia tu ? awak ni artis ke ? wehh

aku sayang kamu manja :  mr arrogant ye dak ?? saya blogger bukan artis . . .maaf

alahai . . .macam ni pun ade ke ? emm selalu pm just nak minta number handphone je..kali ni dia masukan gambar artis yg tengah hot !! i love you mr arrogant !!! hahahaha hebak mu !!


apa pun terimakasih kepada insan yg menghantar text tu,walaupun agak pelik dan seram .. . .tapi ada sedikit kelucuan disitu hehehe . . .  ye manja . . .aku tetap sayang kamu !!

Comments