NAMUNKU PUNYA SUARA

i miss u . . . .

heeee . . .

harap awak paham . . .
kata-kata tanpa suara kadang kala boleh buat kita lupa , ye kita sering lupa bahawa ayat itu bukan lahir dari suara tapi dari jari dan keypad . . . yg nyata dizaman serba canggih ni manusia bercakap guna jari dan hati   . . . ianya  tidak lagi menggunakan suara dan akal  . . 
eh! betul ke bohong ???

fakta : suara hati lebih merdu  dan manja dari suara yg keluar dari kerongkong . . .ehehe yg ni tak betul tapi tak jugak bohong !!!

awak . .
ada orang kata suara saya tak sedap ! tapi dia selalu rindu suara tu
ada kawan kata suara saya macam suara makcik anak 15! cet!!!
ada yg kata suara saya seksi . .  .awww ~
ada yg kata suara saya macam suara kak ros dlm upin dan ipin tu!
dan ada yg kata suara saya macam ketty perry . .pehhhh . . .

awak  . . sebab tu saya tak bagi nombor phone saya kat ramai orang ,sebabnya  kalau saya bagi kat 100 orang nombor saya  .maka jadilah saya 100 jenis suara  !!!! 

hahahaha * gelak sambil hentak-hentakkan  kaki kat lantai *


  aaaummmmm .  . . .

Comments

Anonymous said…
pesssssssss!!!!!! Aummmmmmmmm....
Lyenda said…
hehehe . . . roarrrr
Anonymous said…
grrrrrrwareee wrwwwwww
pweeeeeeeeet,,,hahahahahs
Lyenda said…
ohh my gayyyy hahaha *pengsan*