PEPAGI DAH SENGAL SEBAB SEMALAM PUNYA HAL

selamat pagi awak . .  .
kunun-kunun semalam nak merajuk  tapi bila tenguk muka kat cermin dah macam muncung itik yg tak dapat godak parit ,seram pulaknya ,so masa senja tu mood  dah ok dah hehee . . *mengade* untuk orang yg terasa diatas ke'merajuk'kan saya tu <~ istilah baru ni  . . maafkan saya la ye sebab selain meroyan , hobi saya ialah merajuk ! waah dasyat ni !!! so lepas ni awak memang kena paham situasi macam ni ye awak . . .

harini pepagi dah senyum simpul bila adik saya tak kesekolah ,alasan dia tak belajar lah kat sekolah tu , cikgu suruh buat kerja sendiri ,tidur ke.. baca komik ke .. macam tu bosan la ..huhu  apa yg buat saya senyum tu pandai pulak dia kata bosan bila cikgu suruh tidur ,padahal kat rumah pun dia memang suka tidur , suka baca komik  , tak suka buat kerja sekolah  hehehe mungkin cumanya dikelas dia tidur tak guna bantal busuk dia kot , tu sebab dia bosan ...alahai sikecik ni memang macam-macam ! so sekarang saya sedang layan katun di tv ceria di astro dengan dia ...ohnya ..indah sekali huhu . . dan lagu yg dia suka dengar sekarang ni 'just give me the reason ' by pink !! haha hebat dak? thats my younger sister laaa . .  muahxx utk dia tiap pagi heee~

semalam saya ada buat orang kecewa jugak , *macam menyesal pulak * tapi dari saya berpura-pura lebih baik saya jujur  so dia dapat terima kenyataan yg sebenarnya , apa yg buat saya risau sekarang ni , saya dah malu nak masuk wall dia , nak komen status dia , nak like status dia or gambar dia . . . emmm nasib badan . . .

semalam jugak saya dah merayu kat seseorang tu , supaya abaikan je saya ni demi masa depan dia , walaupun nampak macam permintaan orang gila tapi saya memang serious nak dia abaikan saya ! namun hasilnya dia cakap . . . .. .  dia akan tetap dengan pendirian dia walaupun payah mana pun . . dia tu memang degil ! nasib dia jauh . . kalau lah dekat memang dah kena dah dengan saya ni . . siapa dia ?? entahlah katanya dia anak ibu ...hehehe :p  *hello . .  saya pun anak mama ok . . .

semalam pun saya rasa kepala saya beransur pulih  ,bila setiap kali solat ,pada sujud yg terakhir tu saya baca '' subhanakainni kuntu minazolimin '' sebanyak 11 kali . .alhamdulillah pagi tadi ketika sudut dalam solat subuh ,kepala saya dah tak sakit lagi  . . heeee thanks Allah untuk tiap dugaan . . sesungguhnya sakit itu membuat kan saya makin dekat pada MU ya Allah . .   alhamdulillah . . mohon sakit ini penghapus dosa-dosa saya   . . .

. | via Tumblr
semalam adalah kenangan . . .  .

Comments