PESANAN PENAJA KE APA TU

jangan pernah untuk membenci  . .

itu yg saya ucapkan hari-hari dalam hati ini , namun kadang-kadang jiwa orang muda ni memang kalut sikit , tiba-tiba naik hangen ,tak memasal bingung , apakah puncanya kadang-kadang sendiri pun tak tahu hahaha . .  ayat yg selalu terkeluar dari peti suara ni ialah ' sengal '  . .  .!


pagi ni ronda-ronda wall kawan yg sorang ni , dia duduk utara ore teranganu sokmo ! . . dulu ingat lagi masa kami rapat ,dia selalu tegur saya katanya :

yunx  ,mung jange la wak dp fb mung guna gambo tak tutup rambut ,haram tu yunx,berdosa , walaupun buke wajah mung ,tapi tiak  kali ore jate dok nengok deme dapak dose ,mung dose gok yunx . pah nim guna dp gambo yg tutuk aurak ye yunx? 

amboi ayat dia  . .cair saya membacanya saat tu  hehe dan masa tu saya hanya kata . . ok laaa .  . . * nampak macam tak ikhlas disini *

bukan apa sebenarnya saya memamg suka guna gambar awek-awek comel sebagai dp muka buku , termasuk lah wajah saya sendiri  . . .hahaha *comel sangat ke tu - perasan je kan , bunian kat villa nabila nak sorok kan saya pun fikir 10 kali baru disorokkannya haha . .


tapi yg menarik nya  pagi ni , bila saya tenguk profile  girl yg ada relation dengan  dia  dimuka buku itu . . halamak !! terkejut monkey saya dibuatnya . . hair free juga la hahaha


bang !! kalau nak jaga bini orang tu,tenguk dulu bini sendiri  ok ke tak ,lepastu baru boleh berpesan-pesan bagai hahaha *maaf bahasa agak kasar disini *

Comments