PRODUK BARU

peewiit  . . . ada awek comel tapi takde kereta  ? ahhaaa  .  meh sini tengok sini

' The Proton Persona SV is launched today -
it's priced from RM44,938 (manual) and RM47,938 (auto)

tadda !!! ada bran ke bro ?




opss korang kan tak layan kan kereta buatan malaysia ? hehehe tapi ada sorang dua rakyat malaysia ada mengatakan pendapat mereka pasal produk baru ni emmm  . . . .tu antara korang nak sokong atau tidak  kan lah . . .terserah oke ;)

they said :

1~ Well  .  . . .  we should be proud even though we know is not a very high quality car but we have to remember "what you pay, what you get" and dont be silly comparing cars on different segment because it makes you look like a fool....but the funny thing is i saw alot people no matter what race they keep on complaining about Proton but on the road i still sees so many Proton cheers everyone... ;)

2~ Saya owner Proton Persona ... ok je kete Persona, minyak jimat utk perjalanan jauh ... spare part senang dapat & harga memuaskan ... walaupun gaji saya mampu pakai kereta lagi mahal, tapi rasanya biar saya kumpul duit beli rumah besar ... peace! 

3~ Kalau tak suka jangan kutuk2 or maki2,jangan beli jer kan lagi senang kalau rasa mampu nak beli jenama daripada luar,lagipun kerajaan tak paksa or wajibkan rakyat beli kereta buatan proton sahaja,ikut selera or kehendak masing2..

 
Sweet
emmmm . . . . problemsss

so korang nak komen apa pulak ekk ?? hehehe

Comments