Skip to main content

PRODUK BARU

peewiit  . . . ada awek comel tapi takde kereta  ? ahhaaa  .  meh sini tengok sini

' The Proton Persona SV is launched today -
it's priced from RM44,938 (manual) and RM47,938 (auto)

tadda !!! ada bran ke bro ?




opss korang kan tak layan kan kereta buatan malaysia ? hehehe tapi ada sorang dua rakyat malaysia ada mengatakan pendapat mereka pasal produk baru ni emmm  . . . .tu antara korang nak sokong atau tidak  kan lah . . .terserah oke ;)

they said :

1~ Well  .  . . .  we should be proud even though we know is not a very high quality car but we have to remember "what you pay, what you get" and dont be silly comparing cars on different segment because it makes you look like a fool....but the funny thing is i saw alot people no matter what race they keep on complaining about Proton but on the road i still sees so many Proton cheers everyone... ;)

2~ Saya owner Proton Persona ... ok je kete Persona, minyak jimat utk perjalanan jauh ... spare part senang dapat & harga memuaskan ... walaupun gaji saya mampu pakai kereta lagi mahal, tapi rasanya biar saya kumpul duit beli rumah besar ... peace! 

3~ Kalau tak suka jangan kutuk2 or maki2,jangan beli jer kan lagi senang kalau rasa mampu nak beli jenama daripada luar,lagipun kerajaan tak paksa or wajibkan rakyat beli kereta buatan proton sahaja,ikut selera or kehendak masing2..

 
Sweet
emmmm . . . . problemsss

so korang nak komen apa pulak ekk ?? hehehe

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx