SEMUA NI IKHLAS

alhamdulillah  . . hari ni dapat lagi saya melayari laman sosial. meroyan di blog . melawat wall kawan-kawan , skandel , bff , kawan baru ,kawan lama , dan wall ex. .. haha ramai tu . . padahal 2-3 wall je lepak ,just nak melepaskan rindu yg terpendam . . .tak dapat dengar suaranya melihat photonya, melihat status yg dia update pun dah kenyang dah perut ni hehe . . . . sengal !


harini juga saya dengan seikhlas hati melepaskan semua insan yg berpuluh orang saya dah block facebooknya * dalam kiraan 50 orang yg dah saya block , ianya bermula dari tahun 2011 hingga minggu lepas rasanya . . . .dan kesemuanya adalah lelaki :p kenapa saya block profile mereka?  biar sahaja saya yg tahu .  .  . ** dah block lepas tu unblock pula. . .kenapa kah ?

jawapannya mudah sahaja , kenapa harus menghukum orang sebegini lama? sedang nabi ampunkan umat. . kenapa tidak saya yg hanya manusia biasa je ni ? ok fine . . sejujurnya orang yg 50 orang lebih tu  . . saya dah ampunkan kesilapan mereka harini . .  . ye saya maafkan awak pada  semua yg awak  dah lakukan pada saya selama ni . Allah selamatkan kalian semua . . aaaminn . .

Glamour Life jum kita minum dulu  . . .

Comments