SHARING IS CARING

hi bloggers  . .hi readers .
walaupun blog saya tak sehebat blog Hanis Z. tapi rasanya saya masih ada pembaca yg setia untuk tiap entri saya ni  . . .siapa mereka ? biarlah menjadi rahsia peribadi saya sendiri la ye .

dialam maya ni katanya tak semua boleh kita kongsikan dengan orang lain ! mana yg peribadi tu memang lah kena sembunyikan ,so pada saya semua yg saya kongsikan disini bukan lagi rahsia dan entri saya memang ikhlas untuk tatapan umum ! masih ada yg peribadi yg masih kekal menjadi rahsia peribadi hamba . . . aaum . ..

so janganlah menganggap apa yg saya kongsikan disini 100% mengenai diri saya ,ianya jugak berkaitan dengan insan yg sentiasa dikelling saya jugak . .  aaaa . . ni betul-betul ni , bukan lagi bohong :p

Apa yg saya nak awak semua ambil kira , blog saya ialah kekasih nombor satu saya . . dialah tempat saya mengadu , merayu , meluahkan segalanya yg perlu dan dia jugak lah tempat saya merindu  . heheee . .  tak malunya kan . .  

to my lovely blog . . .

pic91.jpg
pic94.jpg

haha angau suda . .  .

Comments