APAKAH ITU TANDANYA ?

musim hujan gelombang kedua datang lagi , setiap pagi air hujan mencurahi  bumi ,namun sebagai insan,saya hanya mampu berdoa agar musim kali ini ,tidak membawa banjir bersama-sama,cukuplah sekadar limpahan air hujan yg turun,kemudian menghilang terus ke persisiran sungai dan kemudian berarus terus kelaut dalam.. mudah-mudahan...

bila hujan ,manusia dibekukan dengan cuaca sejuk ,mood malas, rasa mengantuk dan perut yg sentiasa lapar , itu pasti ...

sebagaimana saya , otak yg malas ini telah membawa saya pada indahnya mimpi,tetapi bila dikenangkan yg saya baru saja bangkit dari tidur,untuk apakah saya kebilik tidur ? maka dengan rajinnya notebook secondhand ni saya ON kan.. ok ! meroyan time ~

cerita pasal mood ,ada yg bertanya kenapa mood saya kejap OK ,kejap KO dan kenapa saya tidak lagi bermuka buku ? adakah saya dilanda masalah disana ? atau adakah saya ada akaun baru ?? jawapannya mudah sahaja ... tidak ,tidak dan tidak ..

sebenarnya saya rasa diusia saya yg dah masuk 20an ni , muka buku bukanlah tempat yg sesuai untuk saya ,maklumlah saya kan suka sangat meroyan ,menjiwang,dan meluahkan perasaan yg berbagai-bagai disana,sedangkan semakin saya dewasa ,sepatutnya saya kena semakin banyak belajar menyimpan rahsia,bukan membongkar rahsia .. dan sesungguhnya rahsia itu bukan lah cerita,tapi hak peribadi .

ahh .. inikah maknanya saya sudah matang ?? tapi katanya orang yg matang kena jujur ? kena bercakap benar,barulah dewasa namanya .. aah ...pening aaa ~

Welcome to my imagination | via Tumblr 

Comments