AWAK ,SAYA ,AWAK ,SAYA



awak ...
mungkin saya dah jarang bermuke buku bersama awak , dan membiarkan sahaja adik manja saya tu melayarinya seharian . maklumlah kan cuti semesta dia pun dah makin hampir , biarlah dia berhibur bersama teman-teman sibernya disana .

mungkin dalam kesibukan mengejar dunia ini ,manusia berpusu-pusu mengejar nama . begitu jugalah dengan kehidupan saya . dalam dunia yg serba naik ini , saya hanya mampu berusaha untuk menjadikan saya setaraf dengan orang lain .

kerana saya tak mahu ditindas  , dipandang rendah , di katakan pengemis  ,  menjadi sampah dinegara sendiri ..ye saya tak mahu itu . maka setiap minit dalam hidup saya hanyalah mengejar rezki dibumi Allah ini .

awak...
kadang kala saya jatuh sendiri , kadang kala saya tersungkur juga sendiri  , kadang kala saya dibenci oleh  bangsa saya sendiri dan ada masa saya dianggap hanya mementingkan diri saya sendiri ...bohong kalau saya kata saya tak berusaha untuk sebuah jodoh !! tipu jika saya yg saya tak pernah bercinta ! tak munasabah jika saya kata yg saya tak pernah cuba untuk menyinta ! semua dah saya cuba ..semua dah saya lalui ..tapi hasilnya ialah KEHAMPAAN ...


awak...
dalam dunia yg mana perempuan lebih dari lelaki ini  , saya tak tipu jika saya kata jika tiada lagi insan curang ! malahan dalam dunia serba canggih ini , curang adalah penyakit misteri yg kita tak nampak tanda-tanda awalnya,namun ianya amat merbahaya dan akibatnya perasaan  SERIK mulai menular  dijiwa ini dan akhirnya saya lebih rela jadi hamba wang dari menjadi hamba cinta... namun saya tetap hamba Allah yg satu ~

dengan kesihatan yg tak memuaskan ini , saya terus berusaha dengan kerja...kerja dan kerja ..semuanya saya lakukan agar saya dapat melupakan sejarah silam saya tu dan saya dapat menjadi AWEK TERKAYA diMalaysia ni satu hari nanti  ...aaminn ya robbal alamin...



Cherry Blossom Girl | 496 фотографийStatigram – Instagram webviewer
*CEH...tinggi pulak tu cita2 saya kan awak ... heee ~  kita tnggu dan lihat je nanti  ...

Comments