JUMPA TAPI HILANG SUDAH

sekarang ni keadaan makin serabut bagi saya !
menjadi yg bukan saya tu memang perit , berkali saya cuba kuatkan semangat ,namun hasilnya hampa ! semua orang tak tahu apakah yg saya sedang lalui sekarang ni , tapi biar saja lah ,saya bukan sesiapa untuk dikenang atau di ingati . . .


bila seseorang memerlukan pertolongan dari kita ,apakah mesti kita menolaknya  ? lagi-lagi pertolongan itu datangnya dari insan yg paling kita sayang ? ah ! cukup mencabar disini !

serious saya katakan ,sebelum ni saya seorang yg cukup kuat ! periang ! happy go lucky ! mood hari-hari ok-ok aja ! but now . . its gone !!

saya dah cari semua tu dalam bilik , TAKDE !
saya selongkar gerobok , PUN TAK ADE !
saya cari serata rumah , dalam bilik air ,dalam peti ais , SEMUA TAK ADE !

awak . . .tolong saya kali ini , saya hilang mood saya yg dulu  . . .  *sedih*

  love in Paris | via Facebook - image #1080035 by korshun on Favim.comRINDU kat dia yg jauh . .

Comments

Anonymous said…
miss u to,,,yg dlu bkn yg sekarang