LELAKI ITU

Ye lelaki itulah kawan saya tiap hari , dia selalu menegur tiap salah saya , memuji tiap kebaikan saya  , memerhati tiap gerak geri saya , menyayangi saya semampu dia, merindui saya setiap hari-harinya katanya ,

lelaki itu lah yg selalu bermain dijiwa , menjerit dalam batin ,katanya dia tersiksa tanpa saya , lelaki yg penyabar pada kelemahan saya selama ini..

lelaki itu penyeri hari-hari sepi saya, melakarkan senyuman bila saya disisinya, memberikan jelingan bila saya memerlinya, memendamkan rasa cemburu bila saya bergurau dengan lelaki lain.

lelaki itu peramah ,lelaki itu penyabar,lelaki itu pemurah dan kadang-kala lelaki itu pemarah !

kini .. lelaki itu tiada lagi disini , dia sudah pun meninggalkan kenangannya bersama saya dan sekarang ini , saya hanya berteman dengan memori bersama lelaki itu bukan dengan dirinya yg sebenar..

 Marry♥


dan saya masih sayang kan lelaki itu ,walaupun hatinya ,jiwanya ,cinta nya,zahir batinnya bukan lagi milik saya....

Want a boyfriend like this💎N.I.A

Comments