AMARAHMU BUAT AKU GELISAH

Selamat pagi minggu rindu . . . ceh pepagi dah merindu nampak sangat angau . kali ni menaip dari seberang tambak rasanya macam sejuk ke jarini melintasi selat tebrau hehehe


adapun harini pepagi dah melayari ni disebabkan semalam saya dah meninggalkan seseorang dengan seribu satu kemarahan untuk nya dan rasa bersalah saya padanya masih terasa disepanjang malam tadi .
 


 awak . . . maafkan saya awak . . .ada banyak benda yang saya kena rahsiakan dari awak tentang diri saya ni dan pemergian saya kali ni adalah untuk masa depan saya dan kesejahteraan diri saya jugak , bukan sengaja mencari alasan seperti mana yg awak katakan semalam kepada saya . dan jika  ayat saya ni masih buat awak meluat kat saya  , ok saya terima . . memang ini salah saya  . .  .tapi percayalah kehadiran saya dalam hidup awak ialah untuk sebuah kebahagiaan bukan kesakitan yg sering kita rasa sebelum ni . . . . saya tetap sayang awak selagi nafas saya masih berhembus . . . .

 



Comments