BERCINTA ITU MEMBEBANKAN ?

Assalammualaikum awak . . .

kalau dibincangkan pasal cinta ,mungkin sampai kiamat pun takkan habis kan ? semua orang layak bercinta , setiap orang memang kena bercinta tapi tak setiap orang berjaya dalam percintaannya .

bila awak tanya cik Lyenda pada malam ni , apakah erti cinta pada cik Lyenda ?

maka dengan senyum tak nampak gigi ,saya akan menjawab  . . .pada saya cinta itu akan hadir pada orang yg waras , ianya datang bukan di panggil atau diseru ..ianya milik abadi dari azali cuma kehadirannya agak lambat atau cepat je ! dan ketahuilah awak bahawa  cinta itu satu tanggungjawab  yg berat !? kenapa saya cakap macam tu ? gambar dibawah ni boleh memberi jawapannya . .


lihat je lori besar ni . . .dia pun tak mampu nak bawa beban cinta walaupun dia mampu bawa berbagai bebanan dari muatannya yang lain-lain ... hehehe awak  . .  cinta itu suci walaupun ianya satu bebanan tau !

Comments