BUKAN SELALU

assalammualaikum rindu . . .
heee mengada jek kan nak taip rindu lepas bagi salam  , nak bagi salam tu bagi la elok - elok sikit , barulah dapat pahala penuh .

malam ni blogging menggunakan tablet cap ayam je , makanya tak dapat nak meroyan lebih-lebih nanti jari saya cramp . . . kesian saya tau . . . dah la demam tak sembuh - sembuh lagi ni .

someone said cik Lyenda tak cukup vitamin , tu sebab sakit tak baik - baik , padahal saya ni jarang demam , dalam setahun payah sekali saya nak kena demam tapi bila dah sakit .. . payah nak pulihnya , ubat dah macam jajan saya telan rasa pahit dah tak rasa pahit pun macam rasa ais krim cornetto pun ada jugak ni ahak . . redha je

ala . . .bukan selalu sakit kan , so buat la bersabar cik Lyenda oii ~

*sayang . . . muka buku tak aktif malam ni , takecare ye *

Comments