DEMI MASA DEPAN



salam rindu dari saya ,
semoga awak sihat sejahtera hendaknya dikejauhan sana ,
dalam saat orang ramai sibuk melayan keluarga masing-masing dimusim cuti ini , saya masih lagi dengan tanggung jawab yang setia menanti ni awak . nasib masih solo lagi dirumah ni ,kalau tidak . . . mahu pasangan saya mengeluh kerana terasa diabaikan dirinya  . . kesiankan ~

Selepas cuti CNY ni baru saya free rasanya  , itu pun jika semua kerja beres . awak . .  .rupanya sukar juga nak senang ye ,bukan seperti yang dibayangkan . namun saya  kena berusaha demi masa depan saya .

tika malam sepi macam ni dengan badan yang sangat keletihan , naluri perempuan saya sering sayu dan mudah lemah ... bila disuarakan pada mama pastinya mama cakap : kerja tu kerja la jugak , kesihatan jangan abaikan , lainlah ada suami ,boleh la tolong jaga awak tu bila sakit nanti . . .

mama . .  .makin letih badan saya ni dengar bebelan mama tu lahai . . .

* suhu menurun terus dibilik saya ni . . .



Comments