DIA MERAJUK KE APA ?


Assalammualaikum . ..

harini mr Maroon saya meragam  , entah apa lagi yang tak kena gaknya  , saya pun dah letih nak fikirkan lagi . hari tu dia sakit pun saya dah pening kepala untuk carikan ubatnya . .hari ni pula dia merajuk betul ! langsung tak nak berkerja sama dengan saya .

padahal dah hampir empat tahun kami couple , hari-hari dia sahaja di depan mata saya ni , hari-hari dia sahaja di jiwa saya ni  ,hari-hari dia sahaja yang saya belai dan tatap . . .tapi hari ni . .dia buat saya kecewa !

aah . .dugaan barang kali  . . .itu bisik hati baik saya  sekarang . .

sebenarnya untuk mencari pengganti mr Maroon bukan sesuatu yang mudah untuk saya  . bak kata perpatah melayu " tak kenal makanya tak cinta'' begitulah saya dengan mr Maroon .

mungkin dia cemburu sebab sekarang ni saya dah asik sangat membelai mr E ? aaaaa . .  tipu  . .ni semua tipu ,mr Maroon mana ada perasaan macam tu !

aaah . .nak tipu pun agak-agak lah cik Lyenda oii . . .

heee ~ ye saya ada sikit tipu , yang sebenarnya mr Maroon saya kena virus dan harddisk dia masih rosak dan tidak ditukar lagi ,dan harini dia meragam sungguh , langsung tak mahu merinteraksi dengan saya dan juga internet . . . lahai . . .  nasib baik ada mr Black kepunyaan cik Mia manja tu ,hehehe dapat gak tadi saya date kejap dengan mr E . . . .^_^


awak . .jangan tinggalkan saya . .


*amboi . .sejak dua menjak nikan ramai betul 'mr' dalam hidup cik Lyenda kan ? doakanlah yang bebaik la ye awak . . 

Comments