Skip to main content

DIA MERAJUK KE APA ?


Assalammualaikum . ..

harini mr Maroon saya meragam  , entah apa lagi yang tak kena gaknya  , saya pun dah letih nak fikirkan lagi . hari tu dia sakit pun saya dah pening kepala untuk carikan ubatnya . .hari ni pula dia merajuk betul ! langsung tak nak berkerja sama dengan saya .

padahal dah hampir empat tahun kami couple , hari-hari dia sahaja di depan mata saya ni , hari-hari dia sahaja di jiwa saya ni  ,hari-hari dia sahaja yang saya belai dan tatap . . .tapi hari ni . .dia buat saya kecewa !

aah . .dugaan barang kali  . . .itu bisik hati baik saya  sekarang . .

sebenarnya untuk mencari pengganti mr Maroon bukan sesuatu yang mudah untuk saya  . bak kata perpatah melayu " tak kenal makanya tak cinta'' begitulah saya dengan mr Maroon .

mungkin dia cemburu sebab sekarang ni saya dah asik sangat membelai mr E ? aaaaa . .  tipu  . .ni semua tipu ,mr Maroon mana ada perasaan macam tu !

aaah . .nak tipu pun agak-agak lah cik Lyenda oii . . .

heee ~ ye saya ada sikit tipu , yang sebenarnya mr Maroon saya kena virus dan harddisk dia masih rosak dan tidak ditukar lagi ,dan harini dia meragam sungguh , langsung tak mahu merinteraksi dengan saya dan juga internet . . . lahai . . .  nasib baik ada mr Black kepunyaan cik Mia manja tu ,hehehe dapat gak tadi saya date kejap dengan mr E . . . .^_^


awak . .jangan tinggalkan saya . .


*amboi . .sejak dua menjak nikan ramai betul 'mr' dalam hidup cik Lyenda kan ? doakanlah yang bebaik la ye awak . . 

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx