HANYA SEBAB NAMA

Assalammualaikum . . .

risau juga hatini bila sejak kebelakangan ni cik Lyenda kerap dapat 'pm' dari jejaka ala-ala  Salman khan gitu . apakah mereka tahu yg cik Lyenda peminat salman kah ?? kalau sebelum ini memang ada beberapa orang abangla ke apa tah tak pulak dapat dikesan   tetapi diawal tahun baru ni *semalamlah * adalah seorang insan yang menegur  saya di inbox dengan ayat  . . . hay  . . adeh gigil jugak jari nak menaip untuk balas nya  . . .  lebih-lebih lagi bila tenguk wajah dia . . oh men . .mampukah saya melting kali  ini ????  hahaha tidak . .saya tak mudah cair sekarang ni sebab saya memang dah beku ! dah kebal ! dah waras . .  . dan saya dah sengal ~

awak mungkin akan gelakkan saya bila saya katakan yang sebenarnya ramai friendlist dari Bangladesh dan Pakistan sangka saya orang India  . .puncanya ?? nick name saya  tu lah * YENDA IXATI *  katanya yenda itulah nama orang india dan saya terjebak dengan nama saya akhirnya ohmygay . . . . salah saya lagikah ini ?? hurm . . .

sebuah jenama ??


terdapat disini jugak ?!!


NO !!


what ?? nama tempat ?


argh !! hotel ?


mama !!! what this ?? huarghhh


oohmenn . . macam-macam ada ! oklah  untuk mengelakkan sebarang kontrovesi *ceh . . akhirnya saya mengambil keputusan untuk tidak membalas apa-apa private massage dari orang yg tidak dikenal termasuklah lelaki setampan  Abdul Hafiz ! kalaulah dia tahu yang saya kata dia tampan . .mau hari-hari dia pm saya gaknya hahahaha oh tidak ! dan saya kena akur nick name tu memang saya tak boleh ubah lagi dah so, saya kena gunakan nick name tu jugak sampai lah kiamat  . . . .ohnye~


Comments