Skip to main content

HARGA KERUSI TURUT NAIK


As salammualaikum  ...

hari ni 2.1. 2014 ada beberapa isu yg menarik di Malaysia ni khasnya dan di dunia ni amnya . pertama kali bila di siarkan kekalahan pasukan kesayangan saya  MU ! jiwa terus down ..nak sarapan pun jadi kenyang , nampak langit macam suram dan angin bertiup pun rasa hangat ,sedangkan hujan sedang turun .. sedih , tapi kata kawan saya di group rare johorean , kalau semua nak menang ,bukan game namanya yenda.... ok..saya kena akur ,inilah adat permainan .

kemudian disusuli dengan satu fenomena yg datang bagai tsunami ! ..penyakit di tahun 2014   ! katanya selepas ini harga kerusi akan melambung naik , yang ini saya belum pasti lagi sebab ianya belum  keluar di mana- mana dada akhbar tetapi diseluruh negara pula dilaman-laman sosial telah menunjukkan bahawa memng benar , harga kerusi akan naik mendadak dan secara tak langsung , pengguna makin tersepit dalam kehidupannya . awak tak percya kata-kata saya ? jum tenguk buktinya :

ianya berpunca dari kes ini ...
 

tapi melarat pula ke ......


 









 
apa puntak boloh la diaorang tuuu....

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx