IZINKAN SAYA MENYENDIRI



Assalamualaikum . . .

selamat malam jumaat duhai  rindu .. . .

malam yang sunyi ni buat saya jadi makin sepi sebab dalam seminggu  dua ni , malam saya sangat sibuk dengan tanggungjawab kerana sekarang saya dan rakan kongsi ada buat kelas tambahan untuk pelajar upsr dan beberapa murid tahun 4,5 jugak . . .

ye tugas  yg bermula seawal 7.00am  ditaska kemudian jam 2.00 pm dikelas itu sebenarnya amat meletihkan namun saya akur , inilah tanggungjawab buat saya !

ada beberapa sebab kenapa saya lebih suka padatkan masa saya dengan tanggung jawab yg banyak tu , antaranya ialah :

*saya dah letih dengan masalah  jiwa luka saya
*saya nak lupakan kisah silam saya yg perit duĺu
*saya malas nak fikir teruknya kecewa
*saya hanya nak fikir pasal kerjaya
*saya nak kejar cita-cita dulu lepastu baru mengejar cinta
*saya dah ada ' someone' yg masih tahan dengan karenàh nakal sikit saya ni .. .

dan jika someone tu dah tak tahan . . . saya  redha dan  rasanya tiada lagi setia selepas saya setia menyayangi dia selama ini  . . .
 

lahai . . . tetiba air mata gatal lak nak mengalir ni ..
oklah. .. lebih baik saya tidur dari asik memendam rasa. . .  :'(

Comments