KISAHNYA SAYA

Assalamualaikum  . . . .

ku menyintaimu sedalam - dalamnya hatiku , miski pun tak siapa pun yang tahu . . lahai . . jiwang pulak . . . harini makin hari , jiwa saya makin tenang dan semuanya bagai pemangkin untuk semangat saya yg lama dulu hilang , namun begitu saya tak pasti sehebat mana power pemangkin itu untuk saya . adakah kekal selamanya atau hanya sementara ?
waallah hualam . . .

awak . . pernah satu ketika saya jadikan hidup ini bagai pertaruhan  ! antara keluarga dan cinta , namun akhirnya saya kena akur kerana keluarga adalah segalanya dan cinta itu bukan lagi hak saya  .

pernah dulu hampir saja saya hilang harga sebuah nyawa akibat kecewa yg amat teruk kerana hajat saya dihalang keluarga , namun saya kena terima yg semua orang tua saya mau kan adalah yg terbaik buat anaknya iaitu saya . . .

pernah saya lari dari kenyataan bahawa darah muda ini memang hebat ! memang menarik ! memang  indah  ! saya tinggalkan keluarga saya , namun akhirnya saya kena yakin selagi saya belum bersuami , syurga itu dibawah tapak kaki seorang ibu dan yg pastinya saya memang sayang mama saya cuma jiwa remaja saya yang sikit nakal dan keras lantas semua nya hanya pengelaman kecil buat saya . . .

awak . .
kisah saya milik saya . kisah saya cerita tentang saya . kisah saya adalah bisikan naluri saya yg saya lakarkan di blog kesayangan saya ini . dan kisah saya mungkin adalah awak yg diluar sana . . . aah . .Allah saja yg mengetahuinya kan .

kadang-kadang saya nak lari dari semua kisah-kisah ini , tapi akhirnya saya terfikir , untuk apa saya lari jika ini hanya dugaan-dugaan kecil buat saya yg bergelar Lyenda Nur izzati . . . . .

dan perjalanan  ini masih jauh . . .

Comments