LELAKI DAN SENYUMAN

ASsalammualaikum awak . . . .

lepas makan jari jemari ini gatal pulak nak menaip , sementara menanti tugasan datang menjengah lagi . kali ni saya nak bincangkan LELAKI dan SENYUMAN ! bolehkan abang ? ceh . . .


seharian hidup saya sebenarnya dikelilingi oleh lelaki . . kira-kira 15 orang lelaki ada dikeliling saya  . namun saya tidak pernah merasa hot sebab mereka hanyalah kanak-kanak lelaki so sila abaikan 'keadaan keliling ' saya tu ok . mereka masih budak dan tak tau menilai kehadiran saya selain hanya sebagai 'teacher' mereka . . .  hehe



ok fine ! awak lelaki ? suka senyum ? bohong ! . .  hampir 80 peratus lelaki sangat payah nak senyum terutama untuk  ibunya , kakaknya ,adik perempuannya , mahupun saudara mara lelakinya . . mereka lebih cenderung tersenyum pada anak perempuan pakcik sebelah rumahnya , kawan perempuan dipejabatnya yang cun ,  casher kat 7E dan kepada handphonenya ketika chatting ! betul ke bohong ?





apa yang selalu kita lihat *kita* tu maknanya orang perempuanlah kan . . lelaki ni lebih gemar bermuka ketat dan hanya melihat dengan renungan mata ala-ala Salman khan  sahaja . haha paling romantik pun dia hanya menjeling je bila di seru namanya seakan-akan jelingan maut  . . tapi ada ketikanya jangankan menjeling nak pandang pun dia tak mampu dah . .  lebih-lebih lagi masa tu mood dia down ! lahai . . . sabo je la . .

dan katanya lelaki paling sweet akan tersenyum  apabila dia dah dapat apa yg dia nak ,then benda tu tiap-tiap hari ada depan matanya  . .contoh ???   . . .isteri baru ke. . kereta baru ke . . cewah ~



feel melting when you smile . . .hmmm patutlah lelaki susah nak senyum rupanya bila dia senyum . .ramai perempuan cair . . . ok saya yakin tiap yang berlaku tu ada hikmahnya . . . .

Comments