MASALAH MALAYSIA ZAMAN INI

Assalammualaikum . . .
malam ini tak ingin aku sendiri , ku cari  damai bersama bayanganmu aahhh . . .  lagi  - lagi jiwang... tah apa-apa la cik Lyenda ni *

tadi masa saya menuntun buletin  utama di tv 3 . . . terasa sebak je bila kisah adik yg berusia 2 tahun tu meninggal . memang lah dah ajal dia , tapi azab dia tanggung ketika menjadi mangsa kekejaman insan keji tu , buat saya betul - betul insaf dan ngeri !

serious saya nak tahu , betul ke lelaki di Malaysia ni makin kuat nafsu nya ???  hampir setiap hari ada saja kejadian rogol , kmudian bunuh !! ah  apa  kesudahannya masalah begini ? takkan nak salah kan pak menteri  jugak ? atau ni disebabkan turunnya harga kangkung ? atau disebabkan kenaikan harga petrol ?

sebagai perempuan , saya memang memandang serious hal sebegini kerana ianya melibatkan nyawa insan yang tak berdosa dan lemah . anak kecil seusia 2tahun tu bukan nya tahu apa- apa pun namun masih dianggap ' menyelerakan'  oleh manusia bernafsu kuda tu !! nauzubillahiminzaliq . . .

*perluke kita cipta pakaian mengelak dirogol dizaman morden ni ???

Comments