PELIK TAPI BENAR



facebook !

bila cerita pasal facebook ada satu yg menarik dalam senarai kawan-kawan di facebook saya ! awak nak tau ke ? benda yang menarik tu ialah nick name kawan-kawan saya lah dan sesungguhnya kawan-kawan saya itu belum tentu kawan-kawan awak kan ? jom lihat ~

1 ~ ikan yang comel :)

2 ~ cucu yang manja ;)

3 ~ punyalah romantik nama dia ^_^

4 ~ nama lagu pun ade huhu

5 ~ ni mesti mat rempit ni hahha

6 ~ waw nama dia !

7 ~ ni nama ke tali ni haha

8 ~ ni lagi dasyat ni !

9 ~ yg ni tak tau lah dia jawa ke omputih hehe

10 ~ ni sah2 peminat katun ni haha

rasanya cukuplah 10 nick name yg saya kasi update dalam entri saya kali ni sebab pada saya tulah nama-nama yg menarik dalam senarai friendlist saya ! so selamat menjadi stalker la ye huhu

DAN.... page paling polular dalam facebook saya tu ialah page yang diulas pakai kaki nilah !  page ni memang hot ! dia ulas sukan terutama bola sepak tanah air bukan saja bagi hot penyokong tiap team tapi admin dia macam benci bebeno dengan team saya iaitu JDT ! ale~ale~ale . . .  ape2 pun idea admin dia memang terbaik cuma pengkomen je yg sikit emosi heeeee ~

DAN YG KEDUANYA pula , malam ni beberapa orang ada bertanya betul ke cik Lyenda couple dengan mr Epool ? jawapannya  . . . . apa tanya saya ? tanyalah tuan punya badan tu  ,lagi senang ! huhu








Comments