SALAH SIAPA KAH ?

assalammualaikum  . . .
nak salahkan siapa kalau sesuatu yang tak diduga itu terjadi ?
kadang-kadang manusia lebih suka menyalahkan takdir , namun dalam sesuatu kes sebenarnya manusia kena lebih dulu siasat dahulu kemudian bila sudah  ada bukti kukuh makanya layak lah seseorang itu menerima balasan yang setimpal dengan perbuatannya . . 

haha meroyan je kerjanya kan cik Lyenda harini !

yang sebenarnya saya ni dipengaruhi oleh pic yang saya dapat dari muka buku tu hah . .meh le tengok , lepastu jangan malu -malu bacalah then dengan relanya buatlah andaian awak sendiri untuk menilaikan nya  . . mudah je kan ?? eh  . . .mana pic tu ? tu hah kat bawah ni . . .

Comments