SESAT ATAU MENYESATKAN ?




Assalam mualaikum . . .

awak pernah 'sesat ' ? maksud saya sesat jalan , bukan sesat iman  . saya orang Johor , tapi percaya kah awak kalau saya selalu sesat bila jalan dinegeri saya  ? tak tau silapnya mana  , tapi yang saya tahu  saya sesat bila saya hanya berpandukan singboard yg dipacakkan di sepanjang jalanraya tu dan hasilnya saya salah jalan atau lebih trajis dipanggil sesat jalan .

saya ingatkan saya seorang yang mempunyai tabiat menyesatkan keadaan , tetapi bila saya  baca komen - komen warga Johor di dalam page Saya Orang Johor ( klik link ini  )  bukan saya je yang tak reti ikut arahan signboard, rupanya  ramai yang sudah terkena .

kebanjiran signboard yang menyesatkan amat mendukacitakan pengguna , lebih-lebih lagi menjatuhkan maruah orang Johor kerana sesat ditempat sendiri ...

This is JOHOR !

Comments