Skip to main content

APA MAHUNYA SAYA . .

Awak . . . kadang-kadang saya ingin sangat awak ada dekat dengan saya . kita sembang pasal kehidupan yang makin hampir keakhir zamannya  , kita  bercerita  pasal hati manusia yang kian rakus sesama manusia , saya nak kita gelak pasal kisah menarik dan lucu yang kita lalui sebelum ini , dan saya sanggup menangisi kisah pilu yang pernah belaku  antara kita  dulu . . . hmmm



Tiga Gambar Menarik tentang Cinta - BIMBINGAN


Awak . . .  kadang kala saya teringin menatap kedua mata awak  , untuk saya renungnya dalam-dalam agar saya tahu penderitaan yang awak tanggung  selama ini , saya hendak menyelam isihati awak yang sering dipermainkan , membelai luahan hati awak , dan kemudian saya nak selimutkan awak dengan bisikkan  cinta saya untuk sama-sama kita hayati kehangatan dan keindahan alam percintaan yang selalu diperkata kan orang lain diluar sana  .

gambar kartun romantis banget paling menarik


Awak . . .  ada kala saya lemah bila cemburu sering datang bertamu dalam jiwa ini , menghasut saya untuk terus memarakkan lagi apinya , namun perisai kesabaran saya masih kukuh ,lantas saya hanya tinggalkan awak disitu tanpa sebarang alasan yang pasti dan buat  awak ternanti-nanti . dengan angkuhnya saya biarkan awak sepi tanpa sebarang berita dari saya  . ye saya akan sepi dan terus menyepi  membawa hati . .



 


dan bila saya rindu awak . .  .  saya kembali kealam maya semula , mencari awak dan menyatakan  . . .  i miss u . . . ahh . .kejamnya saya  terhadap awak sedangkan awak sayang sangat kepada saya . . .  maafkan saya ~

Miss You Orkut Scraps and I Miss You Facebook Wall Greetings ...

Awak . . maafkan saya , saya wanita lemah  yang sering diuji . . .  untuk menjadi yang terbaik belum termampu oleh saya  , namun saya akan pastikan yang saya akan lakukan yang baik-baik aja demi awak . . selagi saya terdaya  . .  .

... ://www.digaleri.com/2013/04/gambar-gambar-cewek-yang-sedih-dan.html

maafkan saya awak . . . tapi inilah saya yang awak tak kenal lagi .


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx