APA MAHUNYA SAYA . .

Awak . . . kadang-kadang saya ingin sangat awak ada dekat dengan saya . kita sembang pasal kehidupan yang makin hampir keakhir zamannya  , kita  bercerita  pasal hati manusia yang kian rakus sesama manusia , saya nak kita gelak pasal kisah menarik dan lucu yang kita lalui sebelum ini , dan saya sanggup menangisi kisah pilu yang pernah belaku  antara kita  dulu . . . hmmm



Tiga Gambar Menarik tentang Cinta - BIMBINGAN


Awak . . .  kadang kala saya teringin menatap kedua mata awak  , untuk saya renungnya dalam-dalam agar saya tahu penderitaan yang awak tanggung  selama ini , saya hendak menyelam isihati awak yang sering dipermainkan , membelai luahan hati awak , dan kemudian saya nak selimutkan awak dengan bisikkan  cinta saya untuk sama-sama kita hayati kehangatan dan keindahan alam percintaan yang selalu diperkata kan orang lain diluar sana  .

gambar kartun romantis banget paling menarik


Awak . . .  ada kala saya lemah bila cemburu sering datang bertamu dalam jiwa ini , menghasut saya untuk terus memarakkan lagi apinya , namun perisai kesabaran saya masih kukuh ,lantas saya hanya tinggalkan awak disitu tanpa sebarang alasan yang pasti dan buat  awak ternanti-nanti . dengan angkuhnya saya biarkan awak sepi tanpa sebarang berita dari saya  . ye saya akan sepi dan terus menyepi  membawa hati . .



 


dan bila saya rindu awak . .  .  saya kembali kealam maya semula , mencari awak dan menyatakan  . . .  i miss u . . . ahh . .kejamnya saya  terhadap awak sedangkan awak sayang sangat kepada saya . . .  maafkan saya ~

Miss You Orkut Scraps and I Miss You Facebook Wall Greetings ...

Awak . . maafkan saya , saya wanita lemah  yang sering diuji . . .  untuk menjadi yang terbaik belum termampu oleh saya  , namun saya akan pastikan yang saya akan lakukan yang baik-baik aja demi awak . . selagi saya terdaya  . .  .

... ://www.digaleri.com/2013/04/gambar-gambar-cewek-yang-sedih-dan.html

maafkan saya awak . . . tapi inilah saya yang awak tak kenal lagi .


Comments