BABY BARU SAYA

Awak  . . . . hari ni waktu siang saya agak serabut sikit  . sebab harini taska mama ada ditambah dengan seorang lagi baby yg baru lepas hari ( 2 bulan ) .bukan saya tak pernah dikunjungi baby yg berusia begitu , namun kali ini baby ni agak rumit sikit sebab ibunya tidak ajarkan dia menyusu guna botol  semasa dalam pantang  dan 100% susu badan !!!  aduh susahnya nak handle masalah baru ni.

awak . . . cuba awak bayang kan baby yg kecik molek tu ,menangis kehausan dan bila disuap dengan puting botol dia tak reti nak hisap !! argh . . .  .rasa kasihan ada ,geram pun ada  . dia menangis dan menangis lah  . . . * macam cerita Ahmad Albab punya skrip pulak.

Inilah manusia  . . . dia cari jalan untuk menyenangkan diri dia agar tidak bermodal lebih untuk beli susu , namun dalam masa yg sama dia menyusahkan orang lain yg menjaga anaknya  ! ish geram jugak saya dibuatnya  . awak , mungkin masalah ini akan selesai kalau lah saya ada susu lebih  . . . . . tapi hampeh  hahaha opssss . . .maaf over. . .

sekarang ni saya kena latihkan dia mengenal erti puting tiruan . mungkin mengambil masa jugak sebab orang baru lahir tak sama mindanya dengan orang yg dah lama hidup . . .  kata mama buatlah semampu kamu , janji dia ( baby tu ) diam dan akhirnya . . . . . .  alahai tak tau nak kata apa dah ni . . . . .letak kan dia didada saya dan pujuk dia manja-manja sambil masukkan puting kedalam mulutnya . . opsss maksud saya puting botol susu eah  . . .ahha ~

*moga usaha saya ini berhasil . .  tidur la sayang , kakak dah letih ni  :'(

Comments