BLOGGER BARU UP ITU MUNGKIN SAYA

inilah hasil kerja saya selamani !
menjadi blogger yang mengisi masa lapangnya dengan meroyan isihatinya disini . selama hampir 3 tahun saya  berblog makanya makin hari saya semakin kuat meroyan kan . sebenarnya saya bukan terror sangat pun tapi blogging  mampu mengajar saya erti usaha ,erti mengenal diri sendiri , erti mengabadikan sesuatu keindahan , dan erti nilai sebuah idea kretif !


syukur ! bukan saya mahukan wang ringgit bila berblog ! bukan itu tujuan utama saya dan saya takkan melakukannya untuk wang ! cukuplah sekadar teman-teman diluar sana ambil manafaat tiap yang saya taipkan kerana dalam 900 lebih entri saya , ada sedikit unsur nasihat , tips- tips dan nilai murni , cumanya saya katakan sekali lagi saya tidak terror dan saya bukan pro . dan saya hanya seorang blogger yang jiwang dan hampir sakit jiwa  . . .

~ sekian terima kasih ~

Comments