DERITA MU BAHAGIA KU . .EH !

Ye bahagia ! bahagia! bahagia !
semua orang nak hidup bahagia . .
nak bahagia di dunia ,
nak bahagia di akhirat !
yes confirm !!

tapi ingat eah awak ,bukan senang nak capai bahagia sebenarnya .sebab bahagia bukan ada jual di pasar malam ,atau pun ada tumbuh  di lereng bukit macam pokok teh di cameron highland tu . dan telah di beri tahu jugak ,bahagia tidak dapat di perolehi di kedai buku tersohor  atau pun di pawagam terserlah itu ! so bagai mana caranya nak dapat bahagia ? . .  . . .

 
pada saya selain berdoa kita juga berhak untuk mencari bahagia .
contohnya ? ok , sebagai contoh  saya boleh dapat bahagia dengan meluahkan isihati saya dalam blog ni ! entah orang suka baca ke tidak ,saya tetap bahagia dengan cara saya! bagi la saya kesah sikit . .ok !

saya juga bahagia bila tiada apa yang hendak dirahsiakan dengan orang yg tersayang  dan dia juga mungkin tiada simpan apa-apa rahsia dengan saya *ini hanya mungkin je ok* sebab saya masih tak pasti !

saya bahagia kalau lihat orang sekeliling saya bahagia !
ahha yg ni pasti . .

saya akan berasa bahagia bila kawan-kawan saya sedar kehadiran saya disisi mereka untuk sebuah kebahagiaan dan bukannya penderitaan ,ye saya tak nak menyusahkan kawan-kawan saya !

dan akhirnya saya akan bahagia kalau mama sediakan makanan malam  tanpa sayur kangkung !! ni yg mama kena tahu ni sebab saya dah muak ok  ! ye seyes  muak !!!


opss . .tapi apa kata orang lain pasal bahagia dia pulak ?

Bahagia itu??

4f1facc811fb2ingin-tetap-terlihat-bahagia.jpg

bahagia iya bahagia itu sederhana se sederhana aku dengan mu cuma ...

Sang Pemulung Kisah: Buatlah Mereka Bahagia


* ahh . .tapinya yang pasti orang yg sudah berkahwin itu tidurnya adalah saat yang lebih bahagia . . . . pening aaa . . . 


Comments