EX

Hai . . .
siapa ada ex? bukan ex-5 ok ,tapi ex - boyfriend or ex - girlfriend la . . .
siapa tak sayang ex dia? bohong sangat ! ex ialah orang yg pernah kita sayang sesangat suatu ketika dahulu !
Puisi Sedih
rindu kat ex ?
tu adat la ..maklomlah kan orang yg penah kita sayang sesangat ,lagi-lagi cinta firstime...ish. . .siapa tak rindu seyh  . .lagi-lagi bila dia sekarang dah ada pengganti ,lagi lah  tambah rindu . .eh . . tu rindu ke jeles ?? entahlah harap maklum je lah ye hehe ..
My LifE aS A TeEnAGEr: sedih sedih sedih ....
tapi jika awak rindu gila kat ex awak pun , janganlah sampai awak menyakitkan hati orang yg setia disisi awak sekarang ni. mungkin dia tak tunjukkan yg dia marah atau jeles , tapi rasa timbang rasa pada perasaannya itu yg lebih baik dari awak buat dia terus-terusan memendam rasa. . .kesian doe kat dia . .

Kata Kata Sedih | Kata Kata Sedih Buat Pacar Terbaru 2011
saya hanya menasihati kerana kadang kala sebagai manusia ni , kita sering abaikan yg terbaik buat kita tapi secara tak sengaja kita masih tetap mengejar benda yang tak pasti untuk kita. *adat resam dunia la katakan

SEDIH - Nurani Islam TV.::Pilihan Utama Anda::.
bayangkan awak berada ditempat kekasih awak yang setia tu sekarang ni , sakit tak hati awak? sedih tak awak jika kekasih awak masih dok meroyan pasal ex dia ? sedangkan awak yg  tetap setia disisinya dia buat tak hal pun. . .walaupun awak menanti tiap kasih dari sayangnya , menemani masa - masa sepinya . . . awak sentiasa merindukannya . . tak terasa ke diri disisih dalam kotak ingatannya ? ooh. . .sedihkan awak kan . . .


sedih | Rangmudo
sedarlah . . . yg dah pergi tu lah kenangan , yg masih disisi tu lah setia ,mana awak nak jaga . . kenangan kah atau kesetiaan kah ?  jangan nanti bila si setia sudah berlalu pergi meninggalkan awak ,masa tu baru awak nak sebut ... rindu  . . . eh ! jum tengok cermin ,lihat wajah sendiri katakan mana satu pilihanku . . mohon Allah beri jodoh ku yg sehebat wajah ku  . .heeee baru rare kan ?

kata kata sedih - katakata-mutiara.com

Comments