Skip to main content

EX

Hai . . .
siapa ada ex? bukan ex-5 ok ,tapi ex - boyfriend or ex - girlfriend la . . .
siapa tak sayang ex dia? bohong sangat ! ex ialah orang yg pernah kita sayang sesangat suatu ketika dahulu !
Puisi Sedih
rindu kat ex ?
tu adat la ..maklomlah kan orang yg penah kita sayang sesangat ,lagi-lagi cinta firstime...ish. . .siapa tak rindu seyh  . .lagi-lagi bila dia sekarang dah ada pengganti ,lagi lah  tambah rindu . .eh . . tu rindu ke jeles ?? entahlah harap maklum je lah ye hehe ..
My LifE aS A TeEnAGEr: sedih sedih sedih ....
tapi jika awak rindu gila kat ex awak pun , janganlah sampai awak menyakitkan hati orang yg setia disisi awak sekarang ni. mungkin dia tak tunjukkan yg dia marah atau jeles , tapi rasa timbang rasa pada perasaannya itu yg lebih baik dari awak buat dia terus-terusan memendam rasa. . .kesian doe kat dia . .

Kata Kata Sedih | Kata Kata Sedih Buat Pacar Terbaru 2011
saya hanya menasihati kerana kadang kala sebagai manusia ni , kita sering abaikan yg terbaik buat kita tapi secara tak sengaja kita masih tetap mengejar benda yang tak pasti untuk kita. *adat resam dunia la katakan

SEDIH - Nurani Islam TV.::Pilihan Utama Anda::.
bayangkan awak berada ditempat kekasih awak yang setia tu sekarang ni , sakit tak hati awak? sedih tak awak jika kekasih awak masih dok meroyan pasal ex dia ? sedangkan awak yg  tetap setia disisinya dia buat tak hal pun. . .walaupun awak menanti tiap kasih dari sayangnya , menemani masa - masa sepinya . . . awak sentiasa merindukannya . . tak terasa ke diri disisih dalam kotak ingatannya ? ooh. . .sedihkan awak kan . . .


sedih | Rangmudo
sedarlah . . . yg dah pergi tu lah kenangan , yg masih disisi tu lah setia ,mana awak nak jaga . . kenangan kah atau kesetiaan kah ?  jangan nanti bila si setia sudah berlalu pergi meninggalkan awak ,masa tu baru awak nak sebut ... rindu  . . . eh ! jum tengok cermin ,lihat wajah sendiri katakan mana satu pilihanku . . mohon Allah beri jodoh ku yg sehebat wajah ku  . .heeee baru rare kan ?

kata kata sedih - katakata-mutiara.com

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx