HINDUSTAN

Hi awak . .
bertahun saya tak layan filem hindustan ,entah tetibe malam ni terlayan pulak nya ,
itu pun sebab teman kan mama . padahal mata dah kelat semacam je ni heee . .  .

tajuk filem malam ni FIDA !



Filem hindustan keluaran tahun 2004 !

bila menuntun ,saya mula tertanya-tanya ,kenapa orang suka tengok filem hindustan ,
apakah sebab pelakonnnya yang cantik-cantik dan handsome-handsome ?
atau jalan ceritanya yang menarik  ?
atau aksinya yg hebat-hebat atau pelakonnya yg ramai ?
atau jugak kerana lagu-lagunya yg menghiburkan . .. ??
HANYA peminatnya  yg tahu  . .


saya sebenarnya memang tak berapa minat filem hindustan ni ,
tapi bila dah tenguk dari awal ,takkan mungkin saya tinggalkan...

awak . . percayakah awak ramai orang lelaki malaysia ni suka menuntun hindustan ? ye ..saya baru tahu  baru-baru ni jek ,sebelom ni saya ingat hanya orang perempuan je yg layan cerita-cerita yg gitu ..hinggakan kadang kala katanya mereka sanggup menitiskan si air matanya jugak !! adeh . . feeling sungguh kan ?! takpe la ,kalau sudah tu  pilihan dia , dari dia tenguk filem yg bukan-bukan tu , buat menambahkan lagi dosa je kan hahaha baik dia tenguk filem hindustan ini .. dan antara adengan dlm filem hindustan yg kerap kita kesan :

menyanyi di lereng bukit
gaduh
keretapi
bunuh diri
romantik nya cinta
air mata seorang ibu
perempuan cantik
lelaki kacak !!

yang last tu adalah penarik peminat perempuan untuk menuntun ! kalau hero tak handsome ! langsung mereka tak pandang katanya ! saya pun ada part paling sweet yg saya minat dalam filem hindustan ni  , awak nak tau apa dia ??? part laga-laga batang hidung tu lah ..lahai so sweet gitu ~ hahaha maklumlah kan hidung diaorang tu kan mancung-mancung ..dan artis paling saya minat ialah :

Rani mukherjee . . .

 
cuba tenguk wajah dia betul-betul,
kata mama , dia ada iras wajah saya  . . . eh !
lahai ...macam betul , macam ada betul ,entahlah . . .
heheheh nahe3x

dan heronya pastinya  . . abang Salman khan laaa. . .

Salman Khan Latest Wallpapers 2011
saya minat dia bukan sebab mama cakap wajah kami sama eah ,
tapi sebab saya memang minat gila tengok mata dia yg redup tu
dan bentuk badan dia tu !! peh !!!
kalau dia depan mata ni , hari-hari mintak dukung heheheh

oklah awak . . .  apa pun harap satu masa nanti Malaywood akan setaraf Bollywood dan hollywood sebab negara kita sebenarnya ada ramai pengarah yg berbakat,pelakon yg hebat ,cuma mereka tidak diberi peluang untuk filem2 yg lebih mencabar tu . .. sekian ~

*lambatnya nak habis !!!!




Comments