KAMI TETAP COOL ~ penyokong JDT ~


Salam senja . . .

lepak muka buku sambil tunggu buah hati pulang kerja  . .ceh . . sedap je taip kan ,macam buah hati dia duduk serumah pulak hehe . .  acah je la . . .

bila dah masuk wall budak-budak bola ,naluri saya sebagai penyokong setia JDT jadi lesu ,lebih-lebih lagi bila kejadian yang makin lama makin berbagai dugaan mendatang untuk team kami tu .

baru-baru ni game hanya berlangsung selama  separuh masa ,dan separuh masa lagi sudah di reject !  semangat apakah ini ? semangat kesukanan kah atau semangat kemarahan berapi ? saya tak mahu ulas lanjut mungkin awak semua peminat bola tanah air lebih tahu dari saya kan . katanya kalau tak tahu lebih baik diam-diam dari berkata-kata yg bakal memburukkan lagi keadaan . ye saya kena akur kenyataan itu . tadi  saya sempat lah lepak di wall penyokong setia JDT ni . . .

sila masuk link  budak johor yg comel ni . .  Qass Helena

disini kami luahkan ishati yg kian gersang dek kekejaman sebuah pihak yg menyebabkan bola sepak negara tidak hebat sehingga sekarang ! nak tau apekah yg kami dok meluahkan disitu . . .
copypaste berlangsung disini . .


Sudah2 lah, aku frust gile ngan ape yg jd pd JDT, sedey smpi tahap camni JDT kna, tp x wat aku berputus asa cme aku mntak pada kwn2 hentikanlah provokasi, lantaklah pihak sne mhupun pihak ke3 nk kate ape, tidak bmksud aku lalang atau x syg JDT, tp cara tu xkn dpt mmbantu JDT, hnya mngeruhkan lg keadaan, jz remember, we too gud to them... Yg TERBAIK sahaja akan mmbuatkan yg lemah tergugat....

Comments