BIJAK ADA TEMPAT

Hai awak  . . .
dalam suasana malam yang dingin , saya cuma mampu lepak dengan Mia sambil layan dia main game , sejuk nya angin malam ni . . . .sesuai untuk mimpi kot tapi mata ni belum nak pejam pulaknya padahal perut dah kenyang dari tadi asik mengunyah je ditambah dengan air nestcafe dah 2 mugs habis kami minum !mengade je kan . . .  nak tidur tapi minum air berkafien ,memang lah tak mau pejam mata tu hehehe . . .bijak tak bertempat ni namanya * mama selalu cakap macam tu *

bila sebut bijak tak bertempat . . baru-baru ni saya hampir -hampir terlanggar sebuah kereta waktu memandu pulang ke kampung dari Johor Bahru , dalam keadaan jalan yg padat dan sesak ,tetiba sebuah kereta mencelah ketika saya sedang elok berbaris dalam Q akibat jalan yg jem teruk . nasib sempat tekan brek ! kalau tidak . . boom !! tebabooo . . .  haish . . .syukur pada Tuhan untuk semua yg dilindungi itu . . . aaminn ..  . mau bukti ?






nasib member sebelah sedang snap gambar dia waktu itu so dapat la dia tangkap situasi ketika kejadian . . . aduh tak dapat saya bayangkan kalau lah  . . .ish   jantung saya dupdap tau ! sebab secara tiba-tiba dia masuk ! ye diulangi ''secara tiba-tiba '' !! nasib dalam kereta tu semuanya gugurls kalau ada abang Malik Noor ke ,abang Awie ke.. . . abang Salman Khan ke . .mau saya berhenti kat situ gak . . . pedulik apa saya ! dia yg salah guna jalan raya tak guna akal ! berlagak ! nak tunjuk bijak tapi tak bertempat ! emmm . . .mencik tau  *saya sayang kereta saya  *fullstop !!

Comments