BOSAN

Hai awak .. .

petang  ni agak tenang buat saya , entah mengapa saya rasa  macamni sàya pun tak tahulah . apakah sebab  saya puas tidur malam tadi atau sebab perut terlalu kenyang makan nasi baryani tadi ? atau kerana cuaca mendung diluar sana .. awak saya mengantuk ni tapi kena tahankan jugak sebab geng satu alam saya kan datang kejap lagi ni,  apa itu geng satu  aĺam saya !??! tàk lain tak bukan ialah sang LESSBIE nd the PENGKID la . pernah tak awak terfikir . . .mengapa saya yg normal berkawan dengan mereka ?

nak tahu sebabnya?
tak menyesal kalau dah tahu nanti ?
apakah awak fikir saya pun dah seperti mereka ?
reject lelaki  lepastu terima kaum sejenis pulak ?
jawapannya next entry la .. dah azan asar , saya nak solat  dulu kang geng saya datang kang  , säya leka pulak bersembang . . .maklumlah kan manusia kan pelupa dan selalu leka . . .

Comments