Skip to main content

CAKAP SENGAL TAK NGAKU

Awak . .oo Awak . . .
dalam hidup awak selama ni  ,pernahkah awak berada disituasi yg serba salah . kalau takde maknanya awak bukanlah seorang yg normal  . haha paranormal barangkali !! eleh manusia sering le  mengalami situasi macam ni . . .  lebih-lebih lagi pada awek  yg  comel-comel gitu  a.k.a Lyenda nur   . . .heeeee ~

ok fine ! sejujurnya saya sering didatangi situasi begitu . nak dijadikan cerita pernah dalam satu masa saya didatangi dengan dua (2) lamaran ,tapi bukan lamaran orang tau ,ianya lamaran kerja . mula-mula tu blur la sikit sebab kerja tu saya yg mengada nak mohon .jawatannya ialah setiausaha dan satu lagi  cikgu taska, tapi dengan berkat perbincangan dengan orang lama ( mama saya la sape lagi ) makanya terlerailah masalah . dan saya hanya pilih satu je kerjanya iaitu' cikgu taska ' ehem . . . . kenapa saya pilih cikgu taska  bukan setiausaha ?

sebabnya : cikgu taska dikelilingi dengan budak-budak , manakala setiausaha pula dikelilingi bapak-bapak  budak ! hahaha tak masuk akal penyebabnya tu kan . . . .  ini semua alasan . . serious alasan  . .yg sebenarnya saya memang suka kanak-kanak ! swear ~


Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx