CAKAP SENGAL TAK NGAKU

Awak . .oo Awak . . .
dalam hidup awak selama ni  ,pernahkah awak berada disituasi yg serba salah . kalau takde maknanya awak bukanlah seorang yg normal  . haha paranormal barangkali !! eleh manusia sering le  mengalami situasi macam ni . . .  lebih-lebih lagi pada awek  yg  comel-comel gitu  a.k.a Lyenda nur   . . .heeeee ~

ok fine ! sejujurnya saya sering didatangi situasi begitu . nak dijadikan cerita pernah dalam satu masa saya didatangi dengan dua (2) lamaran ,tapi bukan lamaran orang tau ,ianya lamaran kerja . mula-mula tu blur la sikit sebab kerja tu saya yg mengada nak mohon .jawatannya ialah setiausaha dan satu lagi  cikgu taska, tapi dengan berkat perbincangan dengan orang lama ( mama saya la sape lagi ) makanya terlerailah masalah . dan saya hanya pilih satu je kerjanya iaitu' cikgu taska ' ehem . . . . kenapa saya pilih cikgu taska  bukan setiausaha ?

sebabnya : cikgu taska dikelilingi dengan budak-budak , manakala setiausaha pula dikelilingi bapak-bapak  budak ! hahaha tak masuk akal penyebabnya tu kan . . . .  ini semua alasan . . serious alasan  . .yg sebenarnya saya memang suka kanak-kanak ! swear ~


Comments