CARI PASAL




selamat petang awak   . . . . minggu ni kononnya saya nak cuti dari  on;ine  muka buku ,bukan apa cuti sekolah ni nak beri peluang adik saya guna fb saya tu ,almaklum dia memang tak ada akaun fb  . entah dia tu ,orang lain ada 2-3 akaun fb ni tapi dia langsung tak nak buat ! dia lebih suka berkongsi akaun dengan saya . tapi baru sehari dia guna fb saya dia sudah mengeluh ,katanya bosan je online 'pesbuk'  . . . lahai dia yg gini banyak songeh  pun boleh kata bosan ,apa tah lagi saya ni . . .

tulah ritu orang nak deaktif ,awak tak bagi  . . .ucap saya seloroh .

laaaa. . .buat apa nak deaktif nanti kang kalau ada sesak-sesak kan boleh  guna . . katanya selamba . . .

what???? sesak-sesak?? apa tu ?? saya tanya soalan bodoh !

adoi !! dia ni fikirannya dikotorkan  la tu ,maksud orang ni bila bosan-bosan boleh la guna ,time sunyi ke,time takde buat kerja ke  . . bukan time sesak tu laaaaaa. . . .  hishhhhh .  . . . *dia garu kepalanya*

saya jawap . . owhhhhhh . . . . .*padahal saya tau siapa dia kalau di muka buku saya tu . . kalau tak kenakan orang memang tak sah . . .hehehe . .

oklaaa. . .tak yah deaktif kan ,biarkan je macam tu je ye ?

pernah makan selipar tak ?dia tanya saya dan saya jawap sambil bergerak pergi meninggalkan dia sengsorang dalam bilik tu . . . . .

emmm . . . macam pernah la ,tapi tak tau bila gaknya  . . . hahahaha

adik saya : grrrrr!@#$%^&*( !!!!


Comments