DOAKU

hai awak .  .  .
pepagi jumaat ni paling best buat ialah berangan ! ye . . . saya sedang beranganlah ni ! berangan nak cipta alat yg boleh mengesan orang hilang . . . .tapi kompem tak boleh kan . .hmmm . .

kalau sebelum ni hari-hari tengok tv  sebab nak tau kes HM 370 tapi bila rasa berita yg makin diterima tu macam tak masuk akal ,makanya mood dah tak bernafsu nak tengok tv !yang peliknya naluri saya memang degil mengatakan semua penumpang dan anak kapal masih selamat ! pelik betul lah saya ni kan . . .  hari-hari saya mendoakan mohon keajaiban untuk keluarga mangsa MH 370 tu ! saya nak mereka ditemukan dengan ahli keluarga mereka !!

ya Allah . . . . bantulah kami yg tak tahu apa-apa ini . . kasihanilah ahli keluarga mereka yg setia menanti kepulangan mereka .

Lautan Hindi . . . kalau benar mereka diperut kamu  ,buktikanlah . . .kami tak sanggup menunggu dan menunggu  . jiwa kami makin kosong , minda kami jadi makin serabut dengan berbagai infomasi yg kami perolehi ditv tu !! kami sedih ! kami kecewa ! rasanya  tak sanggup dah lagi rasa tertipu . .  kami keliru !

Al-Fatihah menjadi pengiring doa buat mereka . . .

Comments