Skip to main content

DOAKU

hai awak .  .  .
pepagi jumaat ni paling best buat ialah berangan ! ye . . . saya sedang beranganlah ni ! berangan nak cipta alat yg boleh mengesan orang hilang . . . .tapi kompem tak boleh kan . .hmmm . .

kalau sebelum ni hari-hari tengok tv  sebab nak tau kes HM 370 tapi bila rasa berita yg makin diterima tu macam tak masuk akal ,makanya mood dah tak bernafsu nak tengok tv !yang peliknya naluri saya memang degil mengatakan semua penumpang dan anak kapal masih selamat ! pelik betul lah saya ni kan . . .  hari-hari saya mendoakan mohon keajaiban untuk keluarga mangsa MH 370 tu ! saya nak mereka ditemukan dengan ahli keluarga mereka !!

ya Allah . . . . bantulah kami yg tak tahu apa-apa ini . . kasihanilah ahli keluarga mereka yg setia menanti kepulangan mereka .

Lautan Hindi . . . kalau benar mereka diperut kamu  ,buktikanlah . . .kami tak sanggup menunggu dan menunggu  . jiwa kami makin kosong , minda kami jadi makin serabut dengan berbagai infomasi yg kami perolehi ditv tu !! kami sedih ! kami kecewa ! rasanya  tak sanggup dah lagi rasa tertipu . .  kami keliru !

Al-Fatihah menjadi pengiring doa buat mereka . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx