JIMMY OH JIMMY

angin meroyan sampai dah ni . . .tak cukup 2 ni tambah lagi 1 more story to share . . lantak la janji tak kacau orang . . .  dimuka buku saya tu ,kalau nak kata manusia yg bernama lelaki tu memang hampir 3/4% berada disenarai friendlist saya . .peh bayangkan lah ramai tu . .  bila dah ramai tu , makanya banyaklah ragamnya .


bila sebut ragam , saya ada seorang kawan fb yg sering membuat komen yg agak mencurigakan orang lain . . nama dia  Abang Jimmy Jafrul *klik sini* kalau awak nak kenal sape tu Jimmy !

dia kalau bina ayat komen kat status saya memang sangat berani , tanpa fikir apa yg lain cakap , dia akan buat je ayat komen sesedap rasa dia hahaha . . . kalau orang yg tak kenal saya or dia ,pastinya orang akan fikir kami adalah pasangan yg sedang bercinta huk huk huk * tersedak*

padahal tidak pun  . . . pm saya pun dia tak penah ,apa lagi jumpa or naik motor besar dia tu haish . .abang jimmy oh abang jimmy. . .  .anda buat saya gila sengsorang kat sini  . .  .!! hahaha

semalam , ketika saya update lirik lagu iaitu

*Tuhan kuatkan lah hati ku yg terluka

 awak nak tau apa abang jimmy komen  ? tengok copy paste kat bawah ni . . .

Tuhan kuatkan lah hatiku yg terluka . . .

*masih menyintainya
like · · Promote · Share

Amer Carleed, Laksamana Awan, Nurul Nadia L and 19 others like this.

Herry Ix Ace err.. ini bukan cik yen ? -,-''
21 hours ago · Like


Yenda Ixati masih. . . *dia lom balik
21 hours ago · Like


Nur Amylin Amylin Berjankit sudah virus cinta..
21 hours ago · Like


Herry Ix Ace siapakah itu ?? mia ? biase la studentt nk enjoy2 .. rileks.. pikir yg baek2 je
21 hours ago · Like


Yenda Ixati kak nur . . .ni racun bkn virus
21 hours ago · Like


Yenda Ixati herry . . yup dear . . ntah r
21 hours ago · Like


Herry Ix Ace :)
21 hours ago · Like


Yenda Ixati . . let it be . . .
20 hours ago · Like


Herry Ix Ace pray for her
20 hours ago · Unlike · 1


Jimmy Jafrul Sullivan aku sentiasa mencintai mu
20 hours ago · Like


Yenda Ixati herry . . . insyaAllah dear
20 hours ago · Like


Yenda Ixati abang jimmy . .tengs . .
20 hours ago · Like


Nur Amylin Amylin Ekh?.
20 hours ago · Like


Jimmy Jafrul Sullivan syg awak sgt2
20 hours ago · Like


Yenda Ixati Tengss . .
8 hours ago · Like

Dan . . hanya ucapan tengs je yg mampu saya taipkan diketika itu  . . . .*sendi jari saya lemah :p

Comments