KEHILANGAN


bila petang macam ni ,time orang semua sedang menjalankan aktiviti memasing . .  terasa sunyi je bilik anak dara saya ni . ..  cicak  berjalan  pun saya boleh dengar ! apa lagi cicak jatuh kelepek atas lantai , lagilah bergema bunyinya  . .hmmm . . . sunyi nyeeee .

nak tidur rasanya mata saya dah kenyang asik ditala dengan tidur yg memanjang sejak saya demam ni . ahhh . .malam nanti tidur lagi  . . .  makan ? selera dah tertutup  . . . usha bujang sebelah ? aah . . .langsung takde selera apa-apa dah ni . . kesian kan . ni semua sebab terlalu  banyak makan ubat melembut kan urat yg doktor beri hari tu gaknya . . bila saya mengadu kat doktor kesayangan saya tu yg badan saya sakit-sakit  , tup-tup bila dikaunter ambil ubat ,dia siap bagi ubat pelembut urat! haha agaknya urat saya dah keras ke  selama ni ?? ke. . hati saya yg dah makin keras ? emm . .ntahla awak . . .

yang  saya perasaan , sejak akhir-akhirini . .entri saya asik nak kenakan orang jek ,padahal saya bukan la sempurna sangat pun * mengaku seyh - jujur  ni * tapi entah lah ,naluri saya macam ada something yg tak puas je ni .asik nak membahan orang jek kerjanya ,tak pernah -pernah entri kena block ,tetibe kena !! *padan muka saya* hahaha gua redha je beb . . . - ayat mase mude2 dulu tu

kadang-kadang nak balas komen kat muka buku pun macam nak cari pasal je dengan seseorang . eeee . .  ade apa kah dalam minda saya ni ??
takkan sebab dah lama tak  . . . .
tak ape???
entah la lama tak ape agaknya emmm . . . .*bingung*


missing you . . . . :'(

Comments