KEKADANG MEMANG GINI

Assalammualaikum awak . . .

betul kata orang detik hati memang tepat ,cumanya kadang- kadang kita yg mengada untuk menafikannya . hari ni saya online kejap sementara menunggu giliran menunaikan solat zohor , maklumlah kan budak-budak ni kalau tak de yg pantau nanti ke bulan dia orang boleh pergi ! anak orang ni  tanggung jawap kami . kami nilah sebagai pendidik mereka .menjaga keselamatan dan kesejahteraan mereka , perangai mereka dan semua untuk mereka semata-mata . . .
amanah tu  oii . . .

sedang syok melayan komen member Sabahan dan Pahangan ,tetiba someone dok pm saya  . .

lahai  . . .kata busy . . . *detik hati saya masa tu*

ok . . .dia memang busy katanya . . well , its ok pada saya  . . dan  saya hanya mampu menjawap beberapa pertanyaan dari dia dan yg pelik macam ada benda yg nak saya katakan kat dia tapi saya boleh pulak hanya taip   . . . .  ^_^ <~ tak tau nak taip ape . .padahal  ade !!!! dan bila dah rilex macam ni saya  akan ingat yg saya . . .saya nak kata yg saya . . .ye seriously . .  saya rindu dia  . .  . :'(

[ aduh mengong jek saya sekarang ni ] *abaikan jelah eah ayat dalam kurungan tu . . .




Comments