LANGKAH SUDAH BERMULA

Alhamdulillah . . .sangat bersyukur bila doa saya telah pun dimakbulkan oleh Allah . rasanya bulan ni banyak dah permintaan saya pada Allah , malu jugak rasa nya asik dok meminta je kerjanya . tapi itu je yg saya mampu buat ,selain berusaha ,saya hanya mampu berdoa . Aaamiinnn ....

harini satu lagi keputusan muktamad sudah pun saya buat , iaitu hentikan guna nombor handset yg ada tu . sebabnya ? letih dah nak guna ! dan ianya bagai tak berfungsi lagi ,so sudah pun berpesan kat kawan-kawan yg nombor tu bukan milik saya lagi sekarang .  tak payah la call or sms saya lagi guna nombor tu sebab nombor tu sudah pun saya bagi kat  someone !

ini merupakan nombor ke lima saya telah guna tapi  saya tak buang ok , saya bagi kat orang lain pula . macam pelik je kan ? dan kelima-lima adalah nombor Maxis :p ! untuk apa ada nombor handset kalau takde orang call kan ? takde orang nak sms  or apa-apa yg perlu .

so dengan lafas bismillah saya lepaskan nombor tu kepada insan yg bernama F*I*B*O - nama samaran*

Comments