Skip to main content

PUTERI RESAH

salam seindah suria buat awak . . .

bila cuaca kerap melampau ,kejap terlalu panas,kejap terlalu sejuk ,sejak akhir-akhir ini ,manusia yg berantibodi kurang berkualiti macam saya akan mudah diserang demam . minggu ni saya telah diserang demam  selsema dan sedikit batuk  . walau bagaimana pun batuk saya sudah pun beransur pulih setelah saya minum sepaket ENO semalam . Alhamdulillah .  tak perlulah saya minum ubat batuk yg mengantukkan saya tu lagi .

kata orang jangan menyalahkan cuaca kerana itu bermakna kita tidak bersyukur dengan kejadian Allah . ye saya tau akan itu  ,tetapi sejujurnya saya memang kalah bila situasi cuaca yg kerap bertukar-tukar ni  ,  almaklum lah kan , saya ni  kan puteri musim durian *bukan puteri musim salji  tau hehehe

setelah berjumpa doktor kesayangan saya  hari jumaat lalu ,seperti biasa doktor berpesan-pesanlah kepada saya iaitu katanya duhai cik Lyenda yg manja lagi cute ~ . . . . . * yarckkkk . . . (loye) anda  . . .

jangan banyak berfikir yg bukan2 ye . ..
jangan serabutkan kepala otak tu ...
jangan mengata orang kalau itu tak pasti tau .  ..
jangan merindu pada orang yg belum tentu ingat kat kita ok. ..
jangan lekas nak angin ahha . .
jangan suka meroyan opss !!!

hallamak doktor ni  . . memang nak kena tau  . . dalam saya yg berkeadaan hidung tersumbat dek kerana virus selsema , dia boleh kenakan saya kaw2. . .  tapi part jangan mengata orang tu . . .saya yg tambah keh3*sengaja nak bagi perasan *


awak . .mana kah gerangan jejaka idaman semalaya saya tu kan  ??? lahai . . takkan dia kena tahan kat roadblock pulak  . . .  adoiiii . . .  * Yunx. . .  .please come back to me  !!!

ni pulak gambaran wajah puteri musim durian yg demam tu hehehe . . .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx