PUTERI RESAH

salam seindah suria buat awak . . .

bila cuaca kerap melampau ,kejap terlalu panas,kejap terlalu sejuk ,sejak akhir-akhir ini ,manusia yg berantibodi kurang berkualiti macam saya akan mudah diserang demam . minggu ni saya telah diserang demam  selsema dan sedikit batuk  . walau bagaimana pun batuk saya sudah pun beransur pulih setelah saya minum sepaket ENO semalam . Alhamdulillah .  tak perlulah saya minum ubat batuk yg mengantukkan saya tu lagi .

kata orang jangan menyalahkan cuaca kerana itu bermakna kita tidak bersyukur dengan kejadian Allah . ye saya tau akan itu  ,tetapi sejujurnya saya memang kalah bila situasi cuaca yg kerap bertukar-tukar ni  ,  almaklum lah kan , saya ni  kan puteri musim durian *bukan puteri musim salji  tau hehehe

setelah berjumpa doktor kesayangan saya  hari jumaat lalu ,seperti biasa doktor berpesan-pesanlah kepada saya iaitu katanya duhai cik Lyenda yg manja lagi cute ~ . . . . . * yarckkkk . . . (loye) anda  . . .

jangan banyak berfikir yg bukan2 ye . ..
jangan serabutkan kepala otak tu ...
jangan mengata orang kalau itu tak pasti tau .  ..
jangan merindu pada orang yg belum tentu ingat kat kita ok. ..
jangan lekas nak angin ahha . .
jangan suka meroyan opss !!!

hallamak doktor ni  . . memang nak kena tau  . . dalam saya yg berkeadaan hidung tersumbat dek kerana virus selsema , dia boleh kenakan saya kaw2. . .  tapi part jangan mengata orang tu . . .saya yg tambah keh3*sengaja nak bagi perasan *


awak . .mana kah gerangan jejaka idaman semalaya saya tu kan  ??? lahai . . takkan dia kena tahan kat roadblock pulak  . . .  adoiiii . . .  * Yunx. . .  .please come back to me  !!!

ni pulak gambaran wajah puteri musim durian yg demam tu hehehe . . .

Comments