SEMBANG HATI KECIL


pukul 1 am

hai awak jari saya ni kan rajin pulak malam ni nak menaip , tunggu mata pejam lambat lagi kot . sebenarnya hati ni nak sangat meroyan 'time-time' macam ni . tapi untuk mengelakkan spekulasi kena gak lepaskan di blog ,untuk dilepaskan di timeline memang payah la . *ceh 'spekulasi' tu * hee

hati kecil saya  berbisik . . .
psst2 cik Lyenda . . .hang tak rindu kat someone ke ? emmm .... sejujurnya ku tak bisa ,hidup tanpa ada kamu aku gila ~ heeee .... karoke memalam pulak, siyes  rindu la ni ... tapi saya masih pro untuk menahan 1jutajenis  rindu ok ,so tak nampak lah sangat yg saya sedang merindu ... hehehe

suara luar : ape ko merepek ni peah oiii . . malam dah ni janganlah taip ayat bukan-bukan ,makin mengantuk mata aku ko buat laaaa . . .

opsss , ada blogger tak suka saya merepek soalnya hati ni . katanya janganlah sampai soal perasaan pun nak cerita orang ,kasi je Allah yg tau abis kes !  ok truly saya akan bacakan al-fatihah kat someone yg buat saya terindu-rindu tu , saya mohon Allah pelihara dia dibawah lindungan Illahi. dimurahkan semua pintu rezki dan maju dalam tiap bidang yg diceburi . eh ! nampaknya ni bukan lagi rahsia sebab dah share kat awak semua heee . . * maafkan saya ...

tapi bila saya sedar siapa lah saya dengan someone tu ,makanya pada saya  .  . * diam lebih baik dari meluahkan*  dan pada cik hati kecil saya ni saya nak sharekan  sesuatu ,iaitu kalau cik hati kecil nak tau , saya takkan pernah jemu merindukan someone tu  . . .  siyes ~


who is this . . .

Comments